torsdag den 18. juni 2009

Varm frokost på Orø















En af de helt fine dage. Masser af sol og næsten ingen vind. Lagde ud ved siden af kabelfærgen til Orø sammen med Ole, Elgjægeren, Kim og Jakob. Vinden var lidt i vest, så vi roede lang kysten op til Kyndby Rev.















Fra revet tog vi et kryds over til nordspidsen af Orø. Det var meget lavvande og mange sten. Vi gik i lang på næsset og fandt en fin eng at spise frokost på. Der var masser af gamle rosenbuske og efterhånden masser af nysgerrige køer.





























Og der var læ, så det blev en lang hyggelig frokost, efterfulgt af Jakobs medbragte kage.















Efter frokosten gik vi en flot tur lang stranden og op ad en skrænt, så vi kunne få et kig hen over øen.

Derefter tilbage til kajakkerne og retur langs Orø og kryds tilbage til
udsætningsstedet.

Turen var på 14 km




3 kommentarer:

Bent. sagde ...

Hej, Torben, jeg kan ikke se de sidste billeder du har lagt ind.
Den forrige tur er ok.
Er det mig eller deg der der er tumbet?
Jeg læser jevnligt din blog,med stor interesse, jeg beundre jer, at i sejler i nesten alt slags vejr.
MVH. Bent.

Torben Ryle sagde ...

Hej Bent

Det er ikke dig der er noget i vejen med. jeg skal finde ud af hvad der er sket.

/Torben

Torben Ryle sagde ...

Hej Bent

Tak fordi du var vågen.Nu skulle der være kommet billeder ind igen.

Du kunne ikke se noget fordi Blogger havde fjernet lænkerne til billederne. De har nemlig været der den dag jeg lavede indlægget.

/Torben