torsdag den 10. januar 2013

Elektriske sokker virker fint


Årets første tur. Vejret var mildt. Tågen lå tykt. Og der var ingen vind men let støvregn. Meget flot vejr. Vi havde forventet tiltagende vind fra nordvest til nord i løbet af eftermiddagen, så udsætningsstedet blev Skuldelev og turen gik sydover med frokost overfor Ekilsø. Vi roede hele vejen på fladt vand.

Ole havde tarp med som vi satte op over frokostbordet. Erik havde snart fødselsdag og han havde brød med - og den nye mand Jan Rytter bidrog med en lille forfriskning inden maden. Alt var som det plejer at være i kajakhornsherred.

Havde fået elektriske sokker i julegave af fruen og havde dem på for første gang på denne tur. Jeg slog dem til, inden vi gik i kajakkerne kl 10 og de holdt hele turen. Jeg var varm om fødderne, da vi gik i land. Jeg beholdt tørdragten på også på hjemturen, hvad jeg normalt ikke gør. Der var ikke mere strøm da jeg tog dragten af i Allerød, men jeg var dejlig varm.

Se video om sokkerne her
http://youtu.be/ebWm6GnG4N0

I næste uge kan der komme sne, så bliver det spændende at se om sokkerne kan klare den ekstra afkøling. Men indtil videre er jeg meget tilfreds.

Jeg roede 16 km sammen med Ole, Erik, Jens, Benny og Jan R. 

Ingen kommentarer: