mandag den 11. januar 2010

Det nåede jeg i 2009

















31 gange var jeg ude i havkajakken i 2009. I kilometer blev det til omkring 550 km, stor set det samme antal km som året før. Forskellen på 2008 0g 2009 var så lidt som 6,1 km, så man må sige at det årlige romønster har været det samme.

3 gange var jeg i Sverige, fik roet en weekend på Immeln og 2 x 4-dagesture til Blekinge; henholdsvis Listerby og Hälleryd skærgård.

I 2009 fik jeg endelig taget mig sammen til at anskaffe en våddragt, og derefter sidst på året en tørdragt. Det skulle jeg have gjort noget tidligere.

Mit tarp var ved at blæse til Polen under et stormvejr i Blekinge i starten af september, så da jeg kom hjem købte jeg et lille tomandstelt. Har ikke prøvet at ligge i det endnu, det må komme i 2010.


/Godt nytår - Torben

PS: Måtte "en tur på vandet" trods is i lørdags.Turen gik til DM for isbåde på Arresø. En flot oplevelse.

2 kommentarer:

Bent. sagde ...

Hej Torben,
Jeg har været syg i næsten 2 måneder, så noget af min tid er gået med at læse for skellige blog's.
Da jeg ville se din kunne jeg ikke se billederne fra første del af 2009, ja helt fra starten af blogen
tæksten er der men ingen billede, er det min PC. eller det dine billeder der er forduftet?
Synes du skulle vide det.
Håber du får et super Kajak år, nu er foråret jo da på vej.
MKVH.
Bent.

Torben Ryle sagde ...

Hej Bent

Grunden til du ikke mere kan se fotos i den første del at mine blogs - er at jeg er en idiot. På grund af pladsnød fjernede jeg et bibliotek hvor alle billederne var oploadet til. Og så gik det galt.

Jeg troede at biblioteket var min egen kopi; men det var det ikke.

Så derfor.

Håber du er kommet dig over din sygdom.

Vi ses på vandet.

/Torben